ASSALAMUALAIKUM DAN SALAM SEJAHTERA...

Alhamdulillah kehadrat Ilahi kerana memberi kesempatan untuk melaksanakan suruhan sebagai hambaNya. Syukur tidak terhingga kerana diberi kesempatan untuk menyelesaikan blog ini.
Diharap agar saudara/i semua dapat meluangkan masa untuk menjayakan blog ini dan seterusnya berforum untuk bertukar-tukar pendapat.
Yang baik datang dari Allah dan yang buruk adalah dari kesilapan makhlukNya yang kerdil.

Sekian, Terima Kasih.

MARI MENJANA PENDAPATAN

MARI BERFORUM DI 'RUANG FORUM ANDA'

Saturday, April 12, 2008

KEJOHANAN MINI OLAHRAGA 2008

Kejohanan Mini Olahraga 2008 telah diadakan pada 12/4/2008 bertempat di Stadium USM, Pulau Pinang. Pelbagai acara balapan dan padang telah dipertandingkan. Terdapat 4 kontijen yg telah mengambil bahagian iaitu KPLI, TESL/TYEL, PPSIMP dan PPRET. Kontijen PPSIMP telah dinobatkan sbg juara. Seramai 7 org atlet dari ahli LIMT 2 telah mengambil bahagian iaitu Cikgu Rozita (1500m), Cikgu Azli (100m), Cikgu Roy (Lontar Peluru), Cikgu Laila (Lompat Jauh), Cikgu Iwani (1500m), Cikgu Razi (Lompat Jauh) & Cikgu Epul (Lompat Jauh). Cikgu Rozita adalah wakil tunggal ahli LIMT 2 yg telah berjaya mendapat pingat gangsa. Bagi atlet-atlet LIMT 2 yg lain, mereka memberi ruang kpd atlet junior utk memenangi pingat.

No comments: